Selam,

Yeni bir blender aldık ve içinden beyaz bir sıvı çıktı garibimize gitti ve iade ederek yenisini aldık. İşte süpriz burada aynı sıvı bu cihazdan da çıktı. Çok fazla blender alan biri değiliz lakin bunun standart olup olmadığını anlamadık. Bilen bir arkadaş bizi aydınlatabilir mi?

#akış #TeknoYardım #Soru #Blender

BeğenFavori PaylaşYorum yap