

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ya bunlari yapmak is degil onemli olan kullandirabilmek. Facebooku facebook yapan uber super teknolojisi degil kullanici sayisi.
GAFAM şişti artık, bunlardan...
Uydurma haber gibi görünüyor ama bilemedim. https://www.indyturk.com/node/322906
GAFAM'ızı kullanamayacağız yakında. 🙁
Ciddiymiş 😲
Geliştirseler ne olacak? Kullanan yok ki. En büyük örnekleri yerli sosyal medya.
Öyle bir şey var mı, gerçekten? 😀
he canım hee diyip geçin.
Çin oluyoruz.