Vidalama setinde kullanmak üzere uç arayanlar için iyi fiyat denebilir. Bosch X/Line Mini 25 parça vidalama seti 32TL

Vidalama setinde kullanmak üzere uç arayanlar için iyi fiyat denebilir. Bosch X/Line Mini 25 parça vidalama seti 32TL

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.amazon.com.tr/Bosch-X-Line-Mini-Par%C3%A7a-Vidalama/dp/B001IBOPWE
Ben almıştım bundan Prime muhabbeti çıktığında. Sadece bir sefer işim oldu. İhtiyacı olmayan almasın ya. Boşa masraf 😀 Bir düz, bir yıldız uç baya iş görüyor. Alyan uç belki işe yarar ama belki.
Malzemeye su vererek gevrek hale mi getirdin 😀
@orcun katranı kaynatsan olur mu şeker 😀
Aldım kullanıyorum ben bunu, çok iyi. Tavsiye ederim. Yazdan beri 70 liralar civarındaydı.
@umtk Paylaşımlarda neden link yok?
Asılsız ithamlardan çekiniyorum.
@umtk Çekinme, takma yoluna devam et...:=)))
@orcun hizli sogutman lazim, suyla dene bidahakine 😁
@orcun çeliğe su vermede hızlı soğutma vardı diye hatırlıyorum. Ama tüm bu işlemler sıcaklık ve süre olarak kontrollü olmayınca sonuç başarısız oluyordu derslerden hatırladığım.
@orcun catlatmazda asiri gevrek olabilir. menevislemek lazim. En iyisi kalitelisini almak 😂
Bu bosch larda mavi ya da yeşilden birisi profesyonel olarak geçiyor, daha kaliteli demişlerdi.
abi sıvı nitrojene batır birdahaki sefere 😂
@cansimit Hocam canını sıkmaya geldim 😀 prime ilk geldiği günlerde 59 liraya satıldı bu
@makineci benim masada var ondan bir tane, cekme dayanimi 2100MPa 😁
İki ay önce falan burdan almıştım, kullanılan uçlar hep köreldi yamuldu. Uzun süreli kullanım için daha profesyonel birşey tavsiye ederim.