An itibari ile 8.34 fakat piyasaların bu denli olumlu tepki vermesi ilginçmiş gerçekten.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Daha ne kadar düşer sizce?
@xeon Ekonomist değilim bilemiyorum ama beklenmedik bir sürpriz olmadıkça 1 geri 2 ileri olur bizde diye tahmin ediyorum.
(Yatırım tavsiyesi falan değildir, lafı yanlış anlamayalım.)
Berat'ın olduğu yerde normal gidince
İstifa filan geri döndürme oyunları yaparlarsa yine kalkış moduna girebilir
@melburg; Muhtemelen dönmeyecek deniyor çoğu yerde ve bir iki yerde HALKBANK, Trump ve iki damat arasında bir ilişkiden bahis ediliyor. Hatta MB başkanının da bu yüzden görevden alındığı söyleniyor ki o da HALKBANK ile alakalı birisiymiş.
yahu olumlu dediğinde 10 kuruş şöyle bi 6 tl olsun o zaman anlarım
@systemnet Bu batık halimizde bile çok iyi tepki.
Sen o dolar kurunu hız göstergesi sanıyosun galiba. 😀
Öyle bir anda inmez o kolay kolay.
Zamanla olabilecek bir süreç bu. Tek bir olayla olmaz.
@temp o zaman o inmez baba bitti geçmiş ola.
@systemnet Uygun adımlar atılırsa günde 10-20 kuruş düşmeye devam edebilir belli olmaz.
Fakat bu en iyimser durumda böyle olur.
Gündemde tonla olumsuz olay varken zor bunlar.
borsa kapalıyken 2 saatte yarı yarıya nasıl düşsün?
10 değil 20 ve 3.5 saatte 20 kuruş bence önemsenecek bir düşüş. Yani 3 günde düşse eeh zaten çok yüksekti derim fakat 3.5 saat için iyi bir düşüş. Bakalım yarım Türk Borsası açılınca ne olacak. İnsanlar hükümete ve yemi gelecek kişiye güvenmiyorlarsa dövize saldırır. Güveniyorlarsa faize saldırır.
B.A effect.
RTE istifayı kabul etmez ise siz o zaman görün doları (tabi görebilirseniz zira kendisi o sıra aya doğru çıkıyor olacak)
@flagbearer Şuana kadar red veya kabul kararının gelmemiş olması biraz düşündürücü gibi.
@temp Ben de o konuda çok düşünceliyim gerçekten haber kanallarında bile çıkmadı.
Soylu olayı gibi mi olacak bu da?