@cemkoc 2008'de girmiş olmalıyım, 7-8 sene harcadım ben de. sonra ne oldu hatırlamıyorum, e-sim falan da denemiştim, bu konular için güzel eğitim oldu 🙂
@sqn O zaman kesin denk geldik hocam 😀 Ben de 2010'da başlamıştım 2016'da bıraktım. Romper vardı anımsadığım. Kaç para harcadı diye sayıyorduk resmen. Ama muhtemelen zaten oyunun kendi hesabıydı 😀 Yavaş yavaş geliyor anılar 😀
@cemkoc KK-sQn idi benim adım, KK ekibiyle gelip sonra dımdızlak kalmıştım 🙂 romper her cepheyi girdiğinde çeviren manyaktı 🙂 sırbistan epey dünyanın lideriydi. yeni kaynaklar geldiğinde güzel bir makale hazırlamıştım ben de.
@sqn Valla hocam biraz bakındım da galiba seni anımsayamadım ortak zaman diliminde oynamamıza rağmen 🙂 Sadece ikimizin adının geçtiği bir Q5 tank dağıtımı haberi buldum hahaha 😀 Çok mantıklı gelmiyor buna harcadığım vakit ama zevkliydi 🙂 irc de toplantılar vs yapılırdı. Bot filan yazmıştım hatta 😀 Vay be ne günlermiş. Oradan tanışıp hala konuştuğum arkadaşlarım var.
İtibar...
.
Öyle olacaksa tek bir evrensel para birimi kullanılsın. Niye bütün ülkelerin kendine ait parası olsun 🙂
Birde cevap yazıyorlar 😀
Bitcoin bu soruya cevap olarak çıktı. Yerseniz...
.
erepublik, e-sim oynasaydı biraz bu cümleyi kurmazdı.
Unutmuştum ne zamandır erepublik'in varlığını ya 😀 Epey zaman harcamıştım zamanında.
@cemkoc 2008'de girmiş olmalıyım, 7-8 sene harcadım ben de. sonra ne oldu hatırlamıyorum, e-sim falan da denemiştim, bu konular için güzel eğitim oldu 🙂
@sqn O zaman kesin denk geldik hocam 😀 Ben de 2010'da başlamıştım 2016'da bıraktım. Romper vardı anımsadığım. Kaç para harcadı diye sayıyorduk resmen. Ama muhtemelen zaten oyunun kendi hesabıydı 😀 Yavaş yavaş geliyor anılar 😀
@cemkoc KK-sQn idi benim adım, KK ekibiyle gelip sonra dımdızlak kalmıştım 🙂 romper her cepheyi girdiğinde çeviren manyaktı 🙂 sırbistan epey dünyanın lideriydi. yeni kaynaklar geldiğinde güzel bir makale hazırlamıştım ben de.
@sqn Valla hocam biraz bakındım da galiba seni anımsayamadım ortak zaman diliminde oynamamıza rağmen 🙂 Sadece ikimizin adının geçtiği bir Q5 tank dağıtımı haberi buldum hahaha 😀 Çok mantıklı gelmiyor buna harcadığım vakit ama zevkliydi 🙂 irc de toplantılar vs yapılırdı. Bot filan yazmıştım hatta 😀 Vay be ne günlermiş. Oradan tanışıp hala konuştuğum arkadaşlarım var.