Apple iPhone 12 ailesi tanıtılıyor. TeknoSeyir ekranlarında etkinliği bugün saat 19:30'dan itibaren canlı yayınla takip ediyor ve yorumluyoruz.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Apple telif atıyor deniyordu. 🤨
Telifsiz yayın yaptığımız için telif atamıyor 😀
@umtk O zaman dans.
@carlelias boşluğu doldurmuşlar hemen @ozgurg 🤣
@umtk Telifsiz yayın, para kazanılmayan yayın mı oluyor?
@ozgurg Haydaaa hocam görsel sana mı ait? Aylar önce twitter'da görüp indirmiştim. "O zaman dans" karikatürünü teliften dolayı ekleyemediğim için bunu attım. Senin telife takıldık sanırım. 😀 😀
@carlelias Bana ait değil. 🙂
@ozgurg İyi bari. 😀 Karikatür ekleyememek çok can sıkıcı bu arada. Geçenlerde bir çizim gördüm "o nasıl espri kaçın" olanı. Keşke hepsini birisi paintte çizse. 😀
@carlelias
https://drive.google.com/drive/folders/1HGCIW9yAjAvxOpicTmMKnfbc5RjtVcju?usp=sharing (Fikirler klasöründe)
Yeşil çay mı demleyeyim yayın için 😛
@achfighter O da yeşil bu da yeşil,kurtarmaz mı ? 🙁
@mr-bell her yeşili demlemeyin, yerin kulağı var. 🤫
@ugurcansayan Diğer yeşiller ile ne işimiz olacak zaten 🙂
Sonradan görmelere gün doğdu.
@hcennet aynen
?
@aks74 yazık olmuş. 20 binlik telefonla şehir içi otobüslerde konuşamayacaksınız.
@aks74 banka kredisiyle telefon alanlar olunca gayet normal fiyatlar.
Tüm sosyal mecralarda bazı konulara (messi-ronaldo, apple-android, siyasi kutuplaşma vs) yapılan yorumları okudukça dünyanın geleceğine dair umudum azalıyor. Sonra bu yorumları yazanların, zaten dünyanın geleceğine katkıda bulunmak gibi bir hedeflerinin olamayacağını fark edip rahatlıyorum.
adamlar akıllı vermezler tabi 3 yıl önceki video...
https://www.youtube.com/watch?v=PV8_Iucry9Q
şu renk paletine bi eflatun istermiş. gayet güzel, beklenen tasarımla geliyor. mini nası olacak bakalım.
Ne şarj aleti ne kulaklık; asıl fiyasko usb typ-c yerine lighting bağlantı olması. Bir de dalga geçer gibi kutuya type-c kablo koymuşlar. Sanki herkesin type-c şarj aleti var. Bi yürü git apple