Gump @runforrest 27 Mayıs 2020 - 19:30 Asıl şimdi tam led monitör oldu. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 13 sangreal_1905 @sangreal_1905 Ambilight yaptın mı ? 😀 27 Mayıs 2020 - 19:33 Yanıtla Beğen Gump @runforrest Fakirlight bu. 27 Mayıs 2020 - 19:34 Yanıtla Beğen 6 Omer @omerf97 hangi model bu monitorun ayagi benimkiyle ayni 27 Mayıs 2020 - 19:42 Yanıtla Beğen Gump @runforrest XG2401 27 Mayıs 2020 - 19:52 Yanıtla Beğen Omer @omerf97 @runforrest benimkide xg2700-4k benzer modellermis 27 Mayıs 2020 - 20:10 Yanıtla Beğen Gump @runforrest . 27 Mayıs 2020 - 19:51 Yanıtla Beğen Murat Şentürk @senturkmurat1999 Ledler biraz fazla parlak olmuş sanki. Monitör hakka yürüyormuş izlenimi veriyor 😀 . 27 Mayıs 2020 - 19:56 Yanıtla Beğen 8 Halil @hcaktuna Ledleri siyah keçeli kalem ile boya, daha hoş bir ışık olur. 27 Mayıs 2020 - 19:59 Yanıtla Beğen 2 homerusan @homerusan çok iyi olmuş. muhtemelen fotoğraftan dolayı fazla parlak gözüküyor ama sanırım şiddeti ve rengi de ayarlanabilir ledlerin 27 Mayıs 2020 - 20:18 Yanıtla Beğen 3 Gump @runforrest Yok ya baya parlak oldu, ben de beklemiyordum bu kadarını. 😀 Hayır 1 amper yerine 0,5 amper kullandım adaptörü, telefon kablosu kullandım akım düşer diye ama yok yine parlak olmuş. Bir ayar çekmem gerekebilir. 27 Mayıs 2020 - 21:10 Yanıtla Beğen 1 Gump @runforrest Ben bu ledleri başka bir yerden söktüm dolayısıyla kendi bantları yoktu. Çift taraflı bandım var baya iyi tutuyor. 27 Mayıs 2020 - 21:09 Yanıtla Beğen 1 nineleven @nineleven Republic of Choosers 28 Mayıs 2020 - 12:19 Yanıtla Beğen FO234 @fo234 Nerden çıkardın bunu gülmekten karnım ağrıdı😂😂🤣 28 Mayıs 2020 - 21:02 Yanıtla Beğen İptal
Ambilight yaptın mı ? 😀
Fakirlight bu.
hangi model bu monitorun ayagi benimkiyle ayni
XG2401
@runforrest benimkide xg2700-4k benzer modellermis
.
Ledler biraz fazla parlak olmuş sanki. Monitör hakka yürüyormuş izlenimi veriyor 😀 .
Ledleri siyah keçeli kalem ile boya, daha hoş bir ışık olur.
çok iyi olmuş. muhtemelen fotoğraftan dolayı fazla parlak gözüküyor ama sanırım şiddeti ve rengi de ayarlanabilir ledlerin
Yok ya baya parlak oldu, ben de beklemiyordum bu kadarını. 😀 Hayır 1 amper yerine 0,5 amper kullandım adaptörü, telefon kablosu kullandım akım düşer diye ama yok yine parlak olmuş. Bir ayar çekmem gerekebilir.
Ben bu ledleri başka bir yerden söktüm dolayısıyla kendi bantları yoktu. Çift taraflı bandım var baya iyi tutuyor.
Republic of Choosers
Nerden çıkardın bunu gülmekten karnım ağrıdı😂😂🤣