Şaka gibi ya. Bim'den abur cubur toplasan 50-60 lira tutuyor sadece. İnşallah alım gücümüzün yükseldiğini görecek kadar yaşarız. Çok uzun sürecekse yaşamasak da olur, vazgeçtim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap