ÖNEMLİ Arkadaşlar iyi günler öncelikle size bir problemden bahsedecegim annem bir fabrikada çalışıyor uzun süredir ve son zamanlarda o istemeden mesaiye bırakıyorlar evdeyken mesaj atıyorlar işte seni mesaiye yazdık felan diye bir çözüm yolu var mıdır yoksa muz cumhuriyeti lafları dogrumu?
bir de ters düşsün yönetimle, mobbing olaylarını bir görün. 😀 tabii ki doğru.
hakkınızı arayın ama sonuçlarına da hazırlıklı olun.
hakını nasıl arayabilir
@hasan-bitirir google amca ya da başka birisi yönlendirsin sizi, ben yönlendirmek istemem, yeterince bilgim yok maalesef.
Ek mesai ücreti veriyorlar mı?
Güzel ülkemde çalışma şartlarına uyulmadığı için şikayet sistemi çalışmadığı için şikayet edersen kapı önüne koyulacağın için kimse hakkını arayamadığı için muz cumhuriyeti demek istemiş...
Fazla çalışma muvafakatnamesi imzaladı ise ve yaptığı mesainin karşılığını alıyor ise bir şey yapamazsınız. Bir rahatsızlığı var ise iş yeri hekimi veya doktor onaylı rapor alması lazım fazla mesai yapamaz diye