bu beni kıskanıyorya yer degiştirek hemen
@brnspawn anker 10000 kadar ölçüleride olan resim var bakın iserseniz
@umtk iyiy günler lütfen 60 fps ibaresini kaldırırmısınız xiaomi yanlışını düzeltmiş teşekürler
oh be bende diyorum qualqom niye 30 fps yazmış diye
@umtk garip qualcomun sitesinde desteklemiyor olarak gözüküyor iyi geceler
iyiy günler telefonun 4k 60 fps çekemiyor olması lazım çünkü işlemcinin böyle bir destegi yok iyi günler dilerim
Video linking tiklayin o video nun altinda sitesi var ordan bakabilirsiniz iyi gunler
Uzgunum ama urune sahip degilim satin alsam teknoseyir yolardim mükemel bir inceleme izleme icin
Video nun altimdaki link siteye yonlendiriyor ordan detayli bir sekilde inceleyebilirsiniz
Son bir saat içinde 80 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
rei hayırlı olsun 99 model corola bile 40 bin olmuş zarar etmesin merak etme