ESKİ SATILIKLAR - DEPO Temizliği
Ön Not: TeknoSeyir üzerinden satılan her 250TL'lik ürün için, bu başlıkta yorum atanlardan bir üyeye, 1Aylık TS Plus hediye edeceğim. (Yorumları yukarıdan aşağı listeleyip, liste yapacağım, sonrasında random.org dan listeyi rasgele sırala deyip, liste başındakilere göndereceğim)
Merhaba Beyler,
Depo temizliği yapıyorum. Aşağıdaki ürünler satılık, bir bu kadar daha farklı ürün (Anakart+CPU ve komple kasa sistem olacak ) ekleyeceğim ilerleyen günlerde.
Mümkün olduğunca uygun, pazarlıksız, hızlı satılacak fiyatlar belirlemeye çalıştım ama hatalarım elbette olabilir. Muadil daha uygun ürün varsa ona göre fiyat revizyonu yapayım, varsa lütfen yorum yazın.
RESİMLER
http://ufkabakan.com/ikinciel2/
İletişim için:
http://ufkabakan.com/email.jpg
https://teknoseyir.com/durum/1120158#comment-4016542
---------------------------------------------------------------------------
EKRAN KARTI - Sapphire TOXIC R9 280X 3GB
Fiyat : 400TL
* Üretilmiş, EN HIZLI R9 280x sürümüdür (11221-01-40G), sorunsuz, güncel BIOS'a sahip üründür. Son 2 yıldır kullanılmayan, kutusunda bekleyen bir üründür. Test için nadiren bir kaç kez kutudan çıkarılmıştır.
* Orijinal kutusu ve kutu içeriği ile gönderilecektir.
* Garantisi Bitmiştir.
Ürün Detay bilgisi:
https://www.techpowerup.com/gpu-specs/sapphire-toxic-r9-280x-oc.b2461
---------------------------------------------------------------------------
EKRAN KARTI - Sapphire VAPOR-X HD5770 1GB GDDR5
Fiyat : 100TL - SATILDI @zdmr
* Sadece kart paketlenip gönderilecektir.
* Garantisi Bitmiştir.
Ürün Detay bilgisi:
https://www.incehesap.com/sapphire-ati-hd5770-vaporx-1gb-ddr5-avivo-16x-dvi-fiyati-11185/
---------------------------------------------------------------------------
EKRAN KARTI - Sapphire HD4870 512MB GDDR5
Fiyat : 80TL
* Sadece kart paketlenip gönderilecektir.
* Garantisi Bitmiştir.
Ürün Detay bilgisi:
https://www.incehesap.com/sapphire-ati-hd4870-256bit-512mb-ddr5-avivo-16x-fiyati-6148/
---------------------------------------------------------------------------
EKRAN KARTI - ZOTAC 9600GT 1GB 256Bit DDR3
Fiyat : 50TL
* Sadece kart paketlenip gönderilecektir.
* Garantisi Bitmiştir.
Ürün Detay bilgisi:
https://www.incehesap.com/zotac-9600gt-synergy256bit1gb-ddr3-tv-dvi-16x-fiyati-13572/
---------------------------------------------------------------------------
DİSK - Samsung 750 EVO 250GB SATA SSD
Fiyat : 200TL - SATILDI
* SIFIR - KAPALI/Jelatinli/Hiç açılmamış kutulu ürün
* Garantisi Bitmiştir - Depoda yedek parça olarak duran ürün
Ürün Detay bilgisi:
https://www.samsung.com/us/computing/memory-storage/solid-state-drives/mz-750250bw-mz-750250bw/
---------------------------------------------------------------------------
DİSK - Seagate Expansion 4TB 3.5" USB3.0 Taşınabilir Disk (STEB4000200)
Fiyat : 450TL - SATILDI @muhammed
* SIFIR - KAPALI/Jelatinli/Hiç açılmamış kutulu ürün
* Garantisi Bitmiştir - Depoda yedek parça olarak duran ürün
Ürün Detay bilgisi:
https://www.hepsiburada.com/seagate-expansion-4tb-3-5-usb3-0-tasinabilir-disk-steb4000200-pm-bdbt210088469
https://www.cnet.com/products/seagate-expansion-desktop-steb4000200-hard-drive-4-tb-usb-3-0/
---------------------------------------------------------------------------
Monitör - Dell S2340L 23" FHD 1920x1080 60Hz IPS
Fiyat : 400TL - SATILDI @ozanoz
* Orijinal kutusu, kitapçıları ile gönderilecektir, jelatinleri üzerindedir. UPS bağlı şekilde 5 Yıl aktif olarak kullanılmıştır.
* HDMI ve VGA bağlantısına sahiptir.
* Orijinal kutusu, tekrardan büyük baloncuklu (Fotoğrafta örneğini görebilirsiniz) korumayla sarılarak, korunaklı şekilde gönderilecektir.
* Garantisi Bitmiştir
Ürün Detay bilgisi:
https://www.dell.com/tr/p/dell-s2340l/pd
https://www.cnet.com/products/dell-s2340l/
---------------------------------------------------------------------------
#ikinciel #ikincielekrankartı #ikincielmonitör

Maşallah ne depoymuş. (plus istemiyorum bu arada)
Ürünlerin bir kısmı benim ya da yakın çevremin kullanıp upgrade sonrası boşta kalan ürünler. Diskler, komple sistemler vs ise Türkiye'de kendi alt yapımızı kuralım diye 2017 de yaptığımız, 100Bin TL üstü yatırımın "patlaması" sonrası doğru düzgün kullanılmadan elde kalan ürünler.
Şu kasalarda OEM Sunucular vardı 🙁
@ufkabakan 12mm fan varsa alırım 🙂
Resimler:
http://ufkabakan.com/ikinciel2/
NOT: Gün içerisinde daha fazla ürün için resim eklenecektir.
Satacağım sistemler eski olacak haberiniz olsun ama Fiyat/Performans ürünleri olacaktır.
Örnek satılacak ürünlerin bir kısmı:
Yer neresi?
Şuan Eskişehir ve İzmir de elden teslimat sağlayabilirim. Diğer tüm illere uygun kendi anlaşmalı kargomuz ile gönderebilirim.
Boş kasa + 300Watt PSU, sadece 250W/350W PSU ve 500W Xigmatek PSU gibi ürünler de var. Ama o kadar çok ürün varki listemek çok vakit alacak.
evo gozume takiliyor, seytan durtuyor 🙂
Rezerve alayım, belki gözü karartıp buralardan bir şey alabilirim.
Ekran kartı için konuşabiliriz hocam.
R9 280x için
@agab Email atar mısınız?
HD5770 almak istiyorum, konum Eskişehir, elden olursa güzel olur.
email atar mısınız?
@ufkabakan mail atıldı.
Hocam 4tb için mail attım
Email atan arkadaşlara geri dönüş yapıldı.
Eldeki ürünlere dair, resimlerin adeti artırıldı. Buraya bakın yine derim:
http://ufkabakan.com/ikinciel2/
Samsung 750 EVO cok göz kırpıyor ay sonu yapılır mı bu yahu 🙂 15 ine kadar kalırsa talip olacam 🙂
DİSK - Seagate Expansion 4TB 3.5" USB3.0 Taşınabilir Disk (STEB4000200)
Fiyat : 450TL - SATILDI @muhammed
DİSK - Samsung 750 EVO 250GB SATA SSD
Fiyat : 200TL - SATILDI (TS dışı)
Plus istiyorum ben. 😀
EKRAN KARTI - Sapphire TOXIC R9 280X 3GB
Fiyat : 400TL - Rezerve @agab
EKRAN KARTI - Sapphire VAPOR-X HD5770 1GB GDDR5
Fiyat : 100TL - Rezerve @zdmr
Hocam monitör için mail attım
@ufkabakan hocam ürün geldi. Şimdi PC'ye baglayabildim. İşyerinde 3tb olanı kullaniyoruz tasarım olarak ondan daya iyi duruyor. İnşallah uzun süre kullanirim 🙂
Güle güle kullanın. Bu disk depoda duran, aktif yedek diskinin yedeği idi 🙂
Aman diyeyim her zaman yedekli çalışın:
https://teknoseyir.com/durum/1076330
@ufkabakan Teşekkürler ağzım bir kaç defa yandı bu konuda artık yedeğin yedeğini yapıyorum. 🙂
hocam monitör satıldı mı?
@ozanoz Arkadaşımıza satıldı. Yarın kargolanacak.
Arkadaşlar, bu gün akşam yada yarın akşam 5 sistem ve 10 kadar daha parça ekleyeceğim konuya. Uygun fiyattan sattığım için talibi çok oluyor, burada mesaj atan arkadaşlardan 3-4 mislide mail atıyor, bu sebeple ilk aldım diyene vermek durumundayım. Amaç şu ortalık rahatlasın biraz.
Takipte kalın!
Monitör elime ulaştı. @ufkabakan hocam paketlemeyi çok iyi yapmış ve monitörü tertemiz kullanmış. Şöyle de bir fotoğrafı aşağıya bırakayım
Yeni konu ve yeni ürünler ve TS Plus sonuçları:
https://teknoseyir.com/durum/1125741