Microsoft iftarı 😄
“Yarabbi şu mübarek ramazan ayında mavi ekranlara düşmekten sana sığındık, sana güvendik.”
https://twitter.com/tahamarvas/status/1139913803431391232?s=21
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ey güncelleme yapanlar! Şüphesiz ki siz Windows’un en son sürümüne sahip olacaksınız.
O öyle degil bana neden 1903 gelmedi hocam update caiz degilmi yoksa daha :S
Hahaha
Şüphesiz ki biz Windows Vista'yı ibret olsun diye yarattık!
Microsoft bizde olsa sonu Pardus gıbı olacaktı 😀
Olm bu ne ya 😀
bu ne beyinsizlik böyle 🙂 mikosoft nere senin müslüm duan nere 🙂
Yarabbi, bitlerimizi bayt, baytlarımızı cigolabayt eyle.
Sosyal medya geyikçi-makaracıları artık biraz azalsa, sıkıcı olma eşiği aşılalı yıllar oldu.