İç işleri bakanı sağolsun, yapılacak mitingle ilgili SMS atmış.
Bende ilk defa sms şikayet hattını kullandım bakalım.
Sisteme şikayeti girip tamamladıktan sonra,
"Ayrıca bilgilendirilmeyeceksiniz, sizin kontrol etmeniz gerekir." diye bir uyarı verdi.
Daha önce LP gündemde bahsetti diye hatırlıyorum, bu tarz tacizler "Ticari değil, bilgilendirme" kapsamına girdiği için işlem görmüyormuş ama olsun sesimi duyurmak istedim.

mis gibi kendini ihbar etme 🙂
Kimi kime şikayet ediyorsunuz efenim?
Gece yatmadan temiz don atlet hazırla kapının yanına koy.
Böyle kendini fişlersin başka da bir şey olmaz
Şöyle sonuçlanıyor.
Fişlenmişim, adım eşgalim bilinmekte 😃
Böyle bir şey vardı ama tam detayını anımsayamadım.
Yine de şikayeti ettim, huawei'nin özlediğim tek yanı kelime bazlı sms engellemesiydi. 😀
Bugün şikayetin güncellendiğini fark ettim.
"6563 Sayılı Kanun kapsamında olmadığından işleme alınmamıştır."
Sonucuna varmışlar. 😀