AVM içerisinden beyaz eşya alışverişi yapmayın.
Seçtiğim ürünlere AVM'de 6500 lira dediler gittim dışarıdaki 4 bayiyi dolaştım en yüksek söyleyen 5700 en düşük söyleyen 5300 dedi.

Ekleme:
ha birde bu avm tükkanı kredi kartına 8 taksit yapmak için 500 lira ilave koyarım dedi.
5300 liraya ürünleri aldığım yerden vade farksız 12 taksit yaptırdım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap