Herkese merhaba bugün bir telefon alacağım ama iki seçenek arasında kaldım
-Huawei Mate 20 Lite - 2250TL Edit: 6gb ram 128Gb
-Xiaomi Mi 8 Lite - 2050TL
Sizce Hangisi???
#TeknoYardım #akış
Herkese merhaba bugün bir telefon alacağım ama iki seçenek arasında kaldım
-Huawei Mate 20 Lite - 2250TL Edit: 6gb ram 128Gb
-Xiaomi Mi 8 Lite - 2050TL
Sizce Hangisi???
#TeknoYardım #akış
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Huawei Mate 20 Lite bence.
Xiaomi öldürdü kendini.
Telefon önerilerinde Mi 8 Lite'ın o kadar iyi olmadığı söylenmişti o yüzden Huawei Mate 20 Lite.
biraz zorlama sansın varsa pocof1 ₺2450lere kadar düştü.
bu fiyat nerede belki alırım 🙂 fiyat çok cezbedici.
@ofis geçen hafta içerisinde hb ve gg fiyatları düşmüştü.
gene çıkmışlar.
şuanda ₺2470 civarında tekrar yükselmiş fiyatı.
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-pocophone-f1-64-gb-ithalatci-garantili-p-HBV00000E8K67
https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-pocophone-f1-ana-konu-en-ucuz-amiral-gemisi--134616373#136556749
burada ki konudan da güncel ve geçen haftaki fiyatları görüp takip edebilirsiniz.
bu telefon çok ilginç sürekli bir dalgalanma oluyor fiyatlarında.
128gb fiyatı da baya bir düşmüş bu hafta içinde.
Xiamo de reklam olayı canımı çok sıkıyor red mi note 6 pro
Xiamo ne lan?!?!!
çare eu romda.
@12ozkan123 😂
@12ozkan123 Kendi klavyesi aga 🤣
@ciplakvatandas e yuh artık
En son Xiaomi Mi8'e karar verdik sağolun 🙂
v30+ daha iyi olurmus yada s8+