la dolar alacaam diye niyetlenip her almayışımda dolar düştü. alsaydım şimdi oturup ağlayacaktım. 5,30 dip diyenler var. onlar nerde. çıkar mı iner mi. kazanan kazandı zaten bu saatten sonra 300-500le çözülmez bizim işler 😀 #akış #dolar çakma ekonomist doldu ortalık youtube da.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
alıp bekle karlı cıkarsın, uzman değilsen kısa vadeli kar olmaz,
seçim sonrası 7,5 olur musu düşündürmüyor değil. alsam da 10 bin tllik alacam ne kadar kar yapabilirim ki
dolar dolardır...
seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark derdik 90larda. levent abiniz iyi bilir.
çok acayip işler. ne düşündüysem tersi çıkıyor. ne kadar ince düşünürsem o kadar kalın kaçıyor. bundan aşağı inmez diyen de var. bizdeki tamamıyla trump ile gerginlik yoksa ekonomik vs. sanmıyorum.. piyasaya bıraksan bu rakamlarda kalır. 4,80 olacak diyenler de fitili ateşlediler 10 olacak diyen de.
@buraktheweekender aslında para olcak alcan bi 10 bin liralık, piyasa şaşıracak, sonra bi 10 bin liralık daha alacaksın. hoop. diyecekler bu nabıyo. bi 10 bin liralık daha. dicekler bu adamla şaka olmaz.
@gardrop-fuat Canko'nun yanında Dota'da sen misin? 😀