Nubia RedMagic 5G Tanıtıldı / En İyi Oyun Telefonu?

- 6.65inç (1080×2340) FHD+ 19.5:9 AMOLED ekran
- 140Hz tazeleme, 240Hz örnekleme oranı
- 14,9ms tepki, 45ms kayan tepki, 32,2ms tıklama tepki süresi
- 300Hz dokunma yenileme, 2ms dokunma gecikmesi
- Qualcomm Snapdragon 865 5G mobil platformu
- 8-12-16GB LPDDR5 RAM / 128-256GB UFS 3.1 depolama
- Ekran içi parmak izi okuyucu, yüz tanıma
- Android 10 tabanlı Redmagic OS işletim sistemi
- 3.5mm ses jakı, DTS X Ultra, 3 mikrofon
- USB type-c bağlantı-şarj portu
- 5G NSA & SA ve Dual 4G VoLTE bağlantı seçeneği
- Wi-Fi 6 802.11ax, Bluetooth 5.1 desteği
- RGB aydınlatmalı marka logosu
- Turbo Fan 3.0 fanlı aktif soğutma
- Aktif sıvı soğutma sistemi yapısı
- Kasaya entegre tetik tuşları
- 4500mAh batarya / 55W hızlı şarj
- Manyetik aksesuar bağlantı noktası
- Oyun modu değiştirme özel düğmesi
- Ürün ölçüleri 168.56×78×9.75mm; 218g
Nubia RedmiMagic 5G Kamera Özellikleri
- 64MP 1/1.72″ IMX686, f/1.8 ana kamera
- 8MP 120 derece geniş açı kamera
- 2MP makro çekim kamera
Nubia RedmiMagic 5G Fiyatlandırma
- 8GB LPDDR5 RAM ve 128GB depolama 3799 Yuan ($540)
- 12GB LPDDR5 RAM ve 128GB depolama 4099 Yuan ($583)
- 12GB LPDDR5 RAM ve 256GB depolama 4399 Yuan ($625)
- 16GB LPDDR5 RAM ve 256GB depolama 4999 Yuan ($711)
- Transparan 12GB LPDDR5 RAM ve 256GB depolama 4599 Yuan ($654)
- Transparan 16GB LPDDR5 RAM ve 256GB depolama 5199 Yuan ($739)

Nubia RedMagic 5G Transparent Edition

O arka kapaklara bayıldım. Telefon dediğin böyle olacak. 😀
Oynayacak oyun yok?
Candy Crush neyimize yetmiyor?😀 Şu oyun firmaları da bu sektörü bir görüp hiç değil eski oyunları port etse çok güzel olacak. Tek tük var ama yeterli değil ki bayağı da rağbet görüyor olmaları lazım(mobil oyunlar gibi fiyatlarında indirim falan pek görülmüyor). Geçen ipad için Company of Heroes çıktı. Androidde o da yok.
@root61 Zaten ne varsa önce iPhone'a çıkıyor doğal olarak. Kıl oluyorum. Bioshock gelmedi mesela androide. Birde olan oyunların devamı gelmiyor. Oceanhorn mesela çok güzel oyun kendi türünde ama ikinci oyun sadece arcade üzerinde var.
@root61 bir de kimsenin artık sallamadığı Nvidia'nın port ettiği oyunlar var. Onları tegra olmayan cihazlara da portlasalar çiçek olur. Telefonda warband, half life 2, Metal Gear Rising Revengeance falan oynarız.
16 gb ram mi? Nereye gidiyor bu piyasa?
Tek iyi yanı bu sayede ayfon tarafında da bir artma oluyor. Yani her ne kadar performansı etkilemese de insanları bu şekilde kandırmak kolay. Birinde 16 öbüründe 4, olmaaasss 😀
Cidden bunu yiyen oluyor mu? Ne sıklıkla oluyor?
Saygılarımla, Ekrem Franky
şunlarda kamera sevdalısı olmasalar da bir tane imx700 koysalar keşke. geniş açı ve makro bu cihaz için gereksiz. onun haricinde güzel cihaz.