OVP açıklanıyor. İlk defa doların ve euronun bu kadar süre hiç inip çıkmadığını görüyorum 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
dinleniyordur
Vazgeçti artıyor :/
yükselişe geçti merak etme 🙂
2 ayda bir plan aciklaniyor, ikiside ne saatinde basliyor ne sunu sunu yapacagiz diye bir cümle iceriyor. Yuvarlaya yuvarlaya su planlari artik cemberden daha yuvarlak bir sekil yaratacaklar.
Somut şeyler ortaya koymayınca piyasa tınlamadı.
HEY HEEEYYYYYY
Üretimci için bir platform kuruyoruz. Üretim yapacak herkesle görüşeceğiz. Bütçeye ihtiyacı olana bütçe desteği, bilgiye ihtiyacı olana bilgi vereceğiz. Tam destek yanında duracağız. Şu cümle bile bence çoğu şeyin başlangıcı olur. Tabi söyleyerek değil, yapmakta gerek bunları.
Millet olarak son raddeye kalana kadar gerçekten hiç geleceği düşünmüyoruz. Bugün anlattıklarının zaten yıllar önce yapılması, en azından temellerinin atılması gerekiyordu. Gelecek ancak ateş bacayı sarınca aklımıza geliyor.