Lenovo vibep1 pro cihazımı bi formatlıyım dedim kızım kullanıyordu neyse.formatladım ama eski gmail girmi istiyor bir ama eski gmail hatırlamıyorum varmı bi çözüm ben kendi hesabımı giriyorum olmuyor ne yapmam lazım #akış #TeknoYardım #Mobil

Lenovo vibep1 pro cihazımı bi formatlıyım dedim kızım kullanıyordu neyse.formatladım ama eski gmail girmi istiyor bir ama eski gmail hatırlamıyorum varmı bi çözüm ben kendi hesabımı giriyorum olmuyor ne yapmam lazım #akış #TeknoYardım #Mobil

Son bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
arkadaşın tablet de böyle oldu çareyi tamamen silip yazılım yüklemekte buldum.
Lenovonun sitesinde hic bir yazılım.yok
@djselami https://lenovomobilesupport.lenovo.com/tr/tr/products/phones/vibe-series/vibe-p1/downloads
bunlar değil galiba mb baya düşük normalden ama sıkıştırılmış olabilir diye düşünüyorum.
Sim kart takıp başka bir telefondan arayınca kendine geliyor mu ?
Onu denemedim @taneriskenderr
@mursili 1 haftadır bekliyorum hala tık yok 😁
Aynısını yaşadım tek çare yeni bir rom yüklemek 😫
http://www.formatatmak.com/bilgiler/cep-telefonlari/lenovo-vibe-b-gmail-senkronizasyon-sorunu-cihaz-sifirlandi.html
4-5 Ay önce arkadaşımın lenovosunu bu şekilde halletmiştim.
KillSwitch dedikleri durum bu. android 5.1 den sonra gelmişti sanırım. rom yeniden kurulacak. ya servise göndereceksiniz orada yeniden kurulacak. yada kendiniz yeni rom kuracaksınız ki o zamanda garantisi varsa bozulacaktır. Hard Reset yaptığında ilk hesabı hatırlamıyorsan android bu şekilde kilitliyor kendisini.
Sorunu hallettim arkadaşlar başka teledondan arayıp ayarlar menüsüne ulaşıp ordan hallettim