"Ya cidden inanıyor musunuz siz 1969 yılında -270 derece sıcaklığa dayanacak bir teknolojinin olduğuna? Ne yaptı adam yorgan battaniye ile mi gitti aya o yılda? Radyasyon, teknoloji eksikliğinden olmayacak olan iletişim falan?
Hala o sıcaklığa dayanabilecek bir giysi yok biliyor musunuz? Aya hala gidildiği falan yok. Hepsi soğuk savaş ürünü."

Bunları bu gün bir akrabam söyledi. Fizik profesörü mü desem mühendisi mi desem bilmiyorum artık, ama söyledikleri mantıksız değil. Baştan beri inanmıyordum, daha da güçlendirdi bu dedikleri.

BeğenFavori PaylaşYorum yap