Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg 13 Eylül 2017 - 02:24 Çok zor bir soru. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 1 8 Scrite @scrite Ben çok memnunum bulunduğum bölgede işini en iyi yapan kargo firması hatta yabancı firmalar bile onlar kadar hızlı olamıyor. Aynı internet servis sağlayıcıları gibi altyapın iyiyse çoğunda memnun olursun, yani bölgeye/şubeye göre değişiyor. 13 Eylül 2017 - 02:29 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Ben de memnunum, dalga geçiyorum. 13 Eylül 2017 - 02:33 Yanıtla Beğen TOLGAHAN GÜVEN @tolgahanguven aynen bende memnunum ttnetden memnun olduğum gibi 13 Eylül 2017 - 02:38 Yanıtla Beğen mkyb @mkyb Mavi hap mı yoksa kırmızı hap mı ? 13 Eylül 2017 - 02:29 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Bu Matrix'e ait sanırım? Ama izlemedim. 😀 13 Eylül 2017 - 02:35 Yanıtla Beğen Nuri Karakaş (Argo Navis) @nkarakas Benim bağlı olduğum şubede arkadaşım çalışıyor 😀 13 Eylül 2017 - 02:30 Yanıtla Beğen Mustafa N. @mustafanr Şikayet sonrası 2,5 senedir gayet memnunum ilçeye geldikleri gibi bana geliyorlar 😀 13 Eylül 2017 - 02:46 Yanıtla Beğen Hamit ÖZLÜ @hamitozlu Ben bu arala baya memnunum. Geçen seneler çok sıkıntı çektim. Ama yeni gelen arkadaşlar sağ olsun kargo geldimi adreste bulamadık ne yapalım diye soruyorlar. Komşuya bırak deyince bırakıyor. On numara veririm. 13 Eylül 2017 - 07:38 Yanıtla Beğen İptal
Ben çok memnunum bulunduğum bölgede işini en iyi yapan kargo firması hatta yabancı firmalar bile onlar kadar hızlı olamıyor.
Aynı internet servis sağlayıcıları gibi altyapın iyiyse çoğunda memnun olursun, yani bölgeye/şubeye göre değişiyor.
Ben de memnunum, dalga geçiyorum.
aynen bende memnunum ttnetden memnun olduğum gibi
Mavi hap mı yoksa kırmızı hap mı ?
Bu Matrix'e ait sanırım? Ama izlemedim. 😀
Benim bağlı olduğum şubede arkadaşım çalışıyor 😀
Şikayet sonrası 2,5 senedir gayet memnunum ilçeye geldikleri gibi bana geliyorlar 😀
Ben bu arala baya memnunum. Geçen seneler çok sıkıntı çektim. Ama yeni gelen arkadaşlar sağ olsun kargo geldimi adreste bulamadık ne yapalım diye soruyorlar. Komşuya bırak deyince bırakıyor. On numara veririm.