NecRo7 @necro7 14 Nisan 2017 - 22:39 Bir gün benzin istasyonum olursa ben de alıcam bundan. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 11 Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg O gün elektrikli araçların şafağı olmaz umarım. 🙂 14 Nisan 2017 - 22:47 Yanıtla Beğen NecRo7 @necro7 Umarım olmaz. 14 Nisan 2017 - 23:10 Yanıtla Beğen 1 kemal.dn @kemal-dn Amerika'ya yerleşip hayalini gerçekleştirme ihtimalin daha yüksek 😀 Bence umudunu kesme o kadar ulaşılmaz değil 14 Nisan 2017 - 22:49 Yanıtla Beğen Hado @hado Haftasonu turlamak için istasyon gerekmez herhalde. Günlük kullanım sıkıntı tabii. 14 Nisan 2017 - 22:51 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Dünyagözün oradan gelirken sağdaki shell değil mi orası 14 Nisan 2017 - 22:58 Yanıtla Beğen NecRo7 @necro7 Evet orası. 14 Nisan 2017 - 22:59 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell @necro7 Güzel parçalar oluyor orada genelde bunu şimdi gördüm 14 Nisan 2017 - 23:01 Yanıtla Beğen Paralelport @paralelport -> #otoseyir 14 Nisan 2017 - 23:28 Yanıtla Beğen Ekrem @huseyinekrem Şunu şöyle bırakayım, kamera kalitesi için özür dilerim 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=hh2zJQBqVEU 14 Nisan 2017 - 23:34 Yanıtla Beğen alper212 @alper212 Oha videonun başındaki araba resmen gta'dan alımış 😀 15 Nisan 2017 - 10:41 Yanıtla Beğen 1 Fatih @fatihy Bu arabadan çalıştığım otelde vardı eskiden. İsteyen misafirlere bodrum turu atıyorlardı 🙂 Sonra satıldı işte 15 Nisan 2017 - 00:41 Yanıtla Beğen İptal
O gün elektrikli araçların şafağı olmaz umarım. 🙂
Umarım olmaz.
Amerika'ya yerleşip hayalini gerçekleştirme ihtimalin daha yüksek 😀 Bence umudunu kesme o kadar ulaşılmaz değil
Haftasonu turlamak için istasyon gerekmez herhalde. Günlük kullanım sıkıntı tabii.
Dünyagözün oradan gelirken sağdaki shell değil mi orası
Evet orası.
@necro7 Güzel parçalar oluyor orada genelde bunu şimdi gördüm
-> #otoseyir
Şunu şöyle bırakayım, kamera kalitesi için özür dilerim 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=hh2zJQBqVEU
Oha videonun başındaki araba resmen gta'dan alımış 😀
Bu arabadan çalıştığım otelde vardı eskiden. İsteyen misafirlere bodrum turu atıyorlardı 🙂
Sonra satıldı işte