Buda benim odam hocam @pcmodtr benimkide pek begenilmedi camiyada 😀 ahaha ama normal benimkinin tutmamasi pek cacik yok heryer lab malzemeleri dolu #benimodam

BeğenFavori PaylaşYorum yap