Buda benim odam hocam @pcmodtr benimkide pek begenilmedi camiyada 😀 ahaha ama normal benimkinin tutmamasi pek cacik yok heryer lab malzemeleri dolu #benimodam


Buda benim odam hocam @pcmodtr benimkide pek begenilmedi camiyada 😀 ahaha ama normal benimkinin tutmamasi pek cacik yok heryer lab malzemeleri dolu #benimodam


Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yukarıdaki kimyasallar ne ?
birisi aseton birisi izopropil alkol labratuvardaki dolabımda yer kalmadı evde tutuyorum bazende lazım oluyor birşeyleri temizlemede falan aseton çok kuvvetli çözücü
aynı kapda hidroflorik asit alıyorduk inş değildir 🙂 kafamın üstünde öyle bir kimyasal istemezdim
@rapmonster11 ahah zaten dikkat ettinmi bilmiyorum yangın söndürücü her zaman hazır duruyor odamda tek burda gozukenler değğil odamda duran tehlikeli şeyler 😀 asetonun kaynama noktası 56 derece 😀 suan galıba en tehlıkelısı o ama
@tascagdas valla kardeş dikkat et normal durumlarda sıkıntı olmaz belkide deprem gibi anormal durumlarda yakınında olmasın dökülür filan neyseki kimyasalcısın sen heralde 🙂
@tascagdas bende potasyum nitrat ve klorat oluyodu genelde
@rapmonster11 hidroflorik derken klorik florla mı oldu
@aseton net hatırlamıyorumda
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Hidroflorik_asit
Bu olması lazım bizim kullandığımız
@rapmonster11 klorik seviyom ben
@aseton klorik tuz ruhu bakalda satıyorlar 🙂
@rapmonster11 yüzde 50lik olcak cayır cayır yakarsın ortalığı.
@aseton 38% üzerinde bulamazsın hcl solisyonu. maximum derişimi 37-38% 😀
@rapmonster11 marketlerde falan satılan tuz ruhları genelde 9-10% oluyor süper tuz ruhu falan diye satılanlarda 15% civarında oluyor 😀
@tascagdas ilkokulda mı lisede mi ne 50lik kral suyu oluyo dediler yıllarca bu yalanla mı hayal kurduk. süper tuz ruhu ne süperman gibi bişey mi
ahah 😀 ya sorma bunlar sadece odamda duranlar bide annemin izin verdiği mutfak dolabında sakladıgım malzemeler var 😀 bide labratuvarlardaki dolaplarımda 😀
ahah yok luppodur o 😛
Uranyum lazım bana var mı sizde?
zenginleştirilmiş mi zenginleştirilmemiş mi 😛
@tascagdas Almışken bir kere alıcaz, zengin olsun
@burakozkes taze bitti ya kusura bakma stoğa girince yazarım sana 😀
ahah evet metilamin 😀 o arıda ordaki kimyasal firmasının sembolu 😀
@retotul yani hiç havaya uçma olayı benim başıma gelmedi (okulda gerçekleşti ama) fakat ne yazıkki derişik asitle kendilerini veya arkadaşlarını yakanlar geldi he bide 1. sınıfta kloroform koklayıp astım krizi geçiren bir kız vardı 😀 ahah yazdıktan sonra aklıma geldi benimde koluma nem kapmış 1 kutu fenolden kırmaya calısırken derime fenol yapışmıştı izi hala duruyor bileğimde 😀
hocam harici ses kartın ve speakerlarınla beni benden aldın. o ses sistemine o monitörler olmamış monitörler sönük kalıyor
ahah en sonunda biri anladı monster ses monitorlerının degerini 😀 bende acayip memnunum valla yalan soylemıycem 6.yılımız bu yıl daha bir gun en ufak bir sorunlarını gormedım ses kartı yeni ama. ya soldaki monitor tırt zatende sağdaki 144hz benq monitor 😀
@tascagdas benim tırt olan samsung dikkatimi çekti ama işte 144hz ise yüksek ihtimal tn panel ben katlanamıyorum tn panele ips şart oldu zaten oyun oynadığımda yok bana 60 hz ips olsun daha iyi ama monster hoparlörleriniz ve ses kartı cidden harika bende bose kullanıyorum memnunum fakat sizinki kadar iyi görünmüyor 😀 ses kartımda eskidi yaklaşık 5 yıldır aynı ses kartı ama lenovo yoga 510'mda harman audio var o biraz daha hakkını veriyor gibi geliyor bana
@mmyildizz ya valla benimki takıntımıdır nedir bilemiyorum yani dahili olan ses kartları tam işini yapamıyormuş gibime geliyor 😀 ama harman audio iyidir yahu bose hangi model var 😀 bende salona birşeyler düşünüyorum da su aralar dolar boyleyken pek alasım gelmıyor harman almayı planlıyorum. ips panel konusunda ise şuana kadar hiç ips monitor kullanmadıgım için benim için sorun yok 😀 ahah ama ipsin o açıları beni etkileyebilir valla yalan soylemıycem yani alışmadım daha dogrusu
@tascagdas bose companion 20 var gurbetçi teyzeme sipariş üstüne getirtmiştim. ips panele gelince grafik işleriye uğraşınca ips şart oluyor ayrıca günlük kullanımdada farkını gösteriyor biraz samsung iphone ekranı gibi oluyor samsung telefon ekranları iphonelara göre daha çok hoşuna gidiyorsa ips değilde tn panelle daha mutlu olursun. bende bu ay sonu dubaiye gitmeyi planlıyorum bakacam orda ucuzsa biraz bişey alıp getirmeye çalışacağım umarım ucuzdur.
@mmyildizz companion 20 dinleme fırsatım hiç olmadı memnunsan iyidir ama bose bu boru değil 😀 en mantıklısını yapmışsın valla ciddi yuksek fiyatlar ülkemizde
@tascagdas kalitede sıkıntı yokta tasarım olarak seninki çok hoş duruyor gerçi monster tasarımıyla öne çıkıyor genelde
@retotul ahah biz düşsek kemiklerimize kadar eririz filmde olur oyle 😀 umarım olmaz oyle bır kaza sanayıde 😀 gerçi kimyagerler kaza yapınca ne yazıkki bhopal felaketi gibi olaylar çıkıyor karşımıza umarım hiç bir meslaktaşım yapmaz
Oda oyunlardaki gibi. Üçgene basıp şu iksirleri çantaya atasım geldi.
...:=)))
geç gördüm üstat kusura bakma senin oda da efsane periyotlar cetveli,Breaking Bad izlenimleri,Ahmet KAYA posteri,gitar ,bas gitar,10lu halley 1tek kalmış :),star wars ışın kılıcı,razer mouse ped,objektif kalemlik,sanırım bir de xonar ses kartın var senin çerçeven benimkinden geniş iyi günlerde kullan
birde gözükmeyen kısım var 😀 gereksiz para harcamam çokça konuşulur ailede 😀 ben senin pcye haryan kaldım ya 😀 tam redditte görülebilcek tarzda pcmasterrace 😀
@tascagdas :)teşekkürler bu pc benim amatörlük (ilk eserim) devamını getirip MAGNUM STH10 ile çift döngü olarak devamını getirmek istesem de kısıtlı zaman imkan vermedi ama bir gün illa olacak bu sene güzel yenilikler çıkarsa benim ihtiyarı emekli etmeyi düşünebilirim reddit dünya forumu bana toz yuttururlar orada ne sistemler var güneş gözlüğü ile bakılır bizim TR ise her şey şov her şey ticari anlaşmalardan ibaret yok gönülden bu işleri yapanlar
(3/5kişi dışında onlarda kendi için tasarlıyor)