iPhone 4'e iOS 8 İsteyen Uygulama Yükleme Yöntemi

Bilineceği üzere çoğu uygulama yüklenmek için en az iOS 8 istiyor. Tabi buda iOS 7'de güncelleme desteği biten iPhone 4'ler için büyük sıkıntı. Bu yazımda bu sorunu nasıl aşacağınızı anlatacağım.
Telefonu bilgisayara takıp iTunes programını açın. Arama bölümüne indirmek istediğiniz uygulamayı yazıp uygulamayı indirme kısmına tıklayın ve başlayınca bir kaç saniye sonra iptal edin. Sonra telefondaki Appstore'u açıp demin aradığınız uygulamayı yükleyin. Eski versiyon yüklenecek diye bir uyarı gelecek tamam deyip geçin. Bu şekilde yüklenmesi lazım.

zamanında bir kere bir uygulamayı yüklediysen o uygulama zaten cloud da duruyor. Muhtemelen sen o yüzden yükleyebiliyorsun.
Dediğim yanlış bile olsa bu uygulamayı yüklemen birşey ifade etmez. o uygulamaya artık destek yok. mesela facebook uygulaması çalışmıyor desek ve sende eski versiyonunu indirirsen facebook düzgün çalışmaz ki ? zamanında uygulama belli bir facebook tasarımına göre yapılmış.
Evet o uygulama daha önce indirildiyse bulutta tutuyor ama sıfırdan yeni hesap açtıysanız indirmiyor hata veriyor. Ama bu yöntemle indirmek mümkün.
@mkyb benzer şey android de de var. daha düne kadar uygulama geçmişimde flash player duruyordu veya zamanında spotify uygulamasının başına birşey gelmişti ve uygulama sıfırdan yapılıp sunulmuştu. o eski uygulmayı vs indirebiliyorduk
@fatihy Marketten kalkan uygulamayi indiriyorum ben 😀
@housedakitopal Tamamen silmek mümkün değil, sadece yayın dışı edilebiliyor.
@ozgurg Muhtemelen oyle ama sunu uygulama gecmisinden X'e basip kaldirsam bir daha bulamam.Zaten markette arayinca da cikmiyor.Tipki bazi Steam'den kaldirilan oyunlarin halen hesabinda ekli ise yuklenebilmesi gibi.
@housedakitopal Bu geliştirici açısından kötü bir durum. Storelar sadece kurallara uyulmadığında tamamen kaldırıyor.
@ozgurg Ama bir yandan soyle dusunmek lazim,adam zamaninda para verip uygulamayi almis.Yani ortada kazanilmis bir hak var,gelistirici kaldirdiginda direktman kullanicidan da ucsa bu kullaniciya haksizlik olur.Ha tabi bu ucretli uygulamalar icin,bedava olanlara katiliyorum,kalkabilmesi gerekir.
@housedakitopal Ücretli uygulamalarda nasıl oluyor bilmiyorum. Sadece ücretliler için olsa kabulüm.
@housedakitopal hocam 50 tl verip satın aldığım navigasyon uygulamasını marketten kaldırıp başka bir versiyonu gene parayla satışa koyan firma gördüm. İsim vermiyorum.
Bu yöntem sıfırdan açılan hesaplar için geçerli. Eğer cihazdaki iCloud hesabıyla daha önce o uygulamayı indirdiyseniz iTunes ile uğraşmadan direk Appstore'dan telefonun desteklediği son sürümü indirebilirsiniz.
tongbu gibi programlarla ipa olarak da yüklenebilir. hemde daha esnek olur
Benim iPad 2 üzerinde iOS 7 yüklü. Bilerek yükseltmedim. Böyle durumlarda başkasının iPhone'u üzerinden kendi hesabımla indirip, sonra iPad'de deniyorum. Eski sürüm hala mevcutsa indiriyor ama Haziran 2018 itibariyle hala iOS 7 destekleyen uygulama sayısı ciddi oranda azaldı.
Azaltacak ki yeni cihaz alın.
ikinci el iPad Air 2 aldim, onda da hala iOS 9 yuklu 😀
@keyniley hayırlı olsun. Güncelleme yapmayın bencede yoksa patlayabilir cihaz.
Tesekkurler. Bir sure daha iOS 9'da kalacagim ama birkac guncelleme sonra iOS 12'ye gecmeyi dusunuyorum. Uygulama indiremeyince hizin da onemi azaliyor 🙂
@keyniley Air 2'de 9'da kalarak harika bir iş yapmışsınız. Ben satmadan önce en son sürümü yüklemiştim ve çok pişman olmuştum.
iphone 4s'e instagram indirmeye calışıyorum ama bu yöntem olmuyor? itunes'da app indirmeyi bulamıyorum, sadece müzik video vs var. imdat!
5S geçmeye bakın biran önce.
itunes'un yeni sürümünde artık appstore bulunmuyor maalesef, bunun için eski itunes sürümlerinden birini indirebilirsiniz. lakin birçok uygulamayı icloudunuzda var gibi de gösterseniz çoğu uygulama ios7-8den sonra yapıldığı için uygulamanın uyumlu bir sürümü bulunamıyor. bulunan uygulamalarda ise uygulamaya girdiğinde uygulamadan atma, bozuk çalışma vs. gibi sorunlarla karşılaşılıyor.
@isitanyan-emel 4S'i artık kullanmak çok zorlar. Telefonun işlemcisi,rami yetmiyeceğinden değil. 4s zamanından bir Android olsaydı mesela S2. Custom rom ile güzel güzel kullanırdınız. 4S için en güzel yapılacak şey;İOS 6 kurup uygulama vs. olmadan normal telefon olarak kullanmak. Anlamsız kasma-donmalardan kurtulursunuz. Zor bir işlem değil. Telefonu bilgisayara bağlıyıp iTunes üzerinden yapılıyor. Youtube'ta bolca video var.
iTunes Proğramında Nereden Yükleniyor Yardım Eder Misiniz Youtube Yüklemeye Çalışıyorum Bana İOS 10.0 Sürümü Veriyor Bende İOS 9.3.6 Var Nasıl Yaparım??