Messenger ve facebook mobilde o kadar çok ram ve batarya tüketiyorlar ki özellikle messengeri telefonumdan silince batarya ömrüm hissedilir derecede arttı. Mesajlarıma web üzerinden bakıyorum artık. Bu arada haberden farklı olarak HTC one m8s kullanıyorum.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

messenger lite adinda yeni bir uygulama yayinlandi gayet hizli ve basarili.
Diğer bir sorun ise sürekli olarak mesaj ve rehberime erişiyor. Sürekli olarak erişim yetkisini iptal ediyorum ama bir daha baktığımda tekrar erişim yetkisi almış oluyor...
Facebook ve Messenger mobil cihazların en çok kullanılan virüsleridir.
Lite versiyonları ?
@atokyuz Lite versiyonları dahil değil buna.
@ozgurg Onları kurayım o zaman ? 🙂
@atokyuz Ben Lite kullanıyorum. Lite varken Messenger veya Messenger Lite'a da gerek kalmıyor. Tavsiye ederim. Her yönden daha hızlı.
@ozgurg Messenger için Lite uygulaması yok sanırım ?
@atokyuz Messenger Lite mevcut. APK olarak ama.
@ozgurg Gelirse kullanırım. Zira S3 kendisi zaten ölü birde bataryası da ölerek iyice çekilmez oldular. İnternet'i falan açamıyorum aşırı bir ısınma ve su gibi giden şarj ile karşı karşıya kalıyorum.
@atokyuz S3'e CM13 yüklersen S5'in stock sürümünü bile sollar akıcılık anlamında. 🙂 (S6'yı bilmiyorum, belki onu bile.)
Messenger Lite APK: http://www.apkmirror.com/apk/facebook-2/messenger-lite/
@ozgurg Yükledim onu da ama ne bileyim tuhaf geliyor yahu bana o, birde zamanında baya uğraştırmıştı sorun dert çıkarıyordu başıma pil'de sanki dengesiz bir kullanım vardı sonra geçtim gene buna böyle bakalım gittiği yere kadar gidiyoruz işte.
@atokyuz Android'in özüne çok yakın. Samsung'tan sonra basit gelmiştir. 🙂