#Hediye Arkadaşlar, elimde bir adet Logitech t650 kablosuz şarj edilebilir touchpad var. Bana hediye gelmişti. Bir yılı biraz geçti. Denedim çalışıyor. Eskişehir'de bulunan arkadaşlara elden, diğer şehirlerde yaşayan arkadaşlara alıcı ödemeli gönderebilirim. Hiçbir ücret talep etmiyorum. Yalnız üyeliği bir yıldan fazla olan arkadaşlara öncelik tanıyacağım.


Güzel düsünce umarim ihtiyaci olan birisine gider.
Win 8 ile çalışıyor mu bu ürün? Ama ben istemiyorum ihtiyacım yok. Merak ettim sadece.
Kutu üzerinde öyle olduğu yazıyor. Ben Windows 10'da denedim.
çizim yapılırsa bakabilrim.
Denemedim. Kutu üzerinde öyle bir ibare yok. Sadece 13 farklı gesture'ü algılayabildiği yazıyor.
@memedeath tamam tşk.
Yurtda mouse sesi gece rahatsiz ediyor arkadaslari ama bunun labtopdakinden farki varsa benide ekleyin.
Mac'in touchpadi gibi ama ben bastırınca ses duymadım.
@memedeath sessiz ise isime cok yarar.
Neredesiniz? Şehir olarak.
@memedeath istanbul
@emresavkin alıcı ödemeli kabul ederseniz gönderirim. Adresi [email protected] adresine gönderebilirsiniz.
@memedeath mail attim sagolun. Bolu da kimya okuyorum
@emresavkin Öğrenci misiniz? Hangi üniversite, hangi bölüm?
@memedeath yukarida yazdim ama gormediniz galiba abant izzet baysal da kimya .
Kardeş beni de düşünebilirsin
Sen daha çok tuşlarını bozuyosun galiba
Ufak bi çekiliş yap bence hemen katılım olsun 1 saatte sonuçlandır 🙂
Bi konuda fikrini sorucam, emülatörler için psp almak istiyorum ama sıfır fiyatları ve ikinci el fiyatları yüksek, ebayden az hasarlı cihaz alıp tamir etsem bi sıkıntı yaşar mıyım sence? Az hasarlı ve 20 $ güzel cihazlar var
@ardazeytin ben o ömürleri hiç bitiremem gibime geliyo, 5 yıl kullandığım 2. El microsoft mouse'un sağ tuşunu anca bozmuştum, şu andada 3 yıldır aynı mouse'u kullanıyorum, bitmeyecekler galiba sıkılıp değiştirecem
Açıkçası benimde ihtiyacım var notebook'u harici monitöre takınca mouse ile kullanmak zorunda kalıyorum ve bu bana işkence gibi geliyor . Fakat bedavaya alamam , sizde para istemiyorsunuz bu durumda size yemek sepetinden yemek ısmarlamama izin verirseniz talibim 😅
Ben de talibim. Bence çekiliş iyi olur. İhtiyatim var tabiiki.
Çekiliş yaparsan benide listeye eklersen sevinirim.
Arkadaşlar, mesajı ilk ulaşan ve kriterlere de uygun olan @emresavkin arkadaşımıza göndereceğim. Diğer arkadaşlarım lütfen gönül koymasınlar. Haksızlık olduğunu düşünen varsa hakkını helal etsin. @supernova @ardazeytin @ultimate @teknokolog34 @orcun @samedl @pope @agab @mr-bell
Benim işime yaramazdı zaten arkadaşa hayırlı olsun takma böyle şeyleri.
Sıkıntı yok benim açımdan, alan arkadaş güle güle kullansın
@ardazeytin kısır döngü yarat, aldığın parayla yine 302 al, tekrar boz tekrar iade al, tekrar 302 al tekrar boz tekrar iade al, bedavaya mouse kullanmış olucaksın, hatta zamanla kara bile geçersin belki, tabi 1-2 ay mouse'suz kalabilirsin
@ardazeytin g600 kullanıyorum, çok rahatım bozulmadıda ama eskidi, macroları mouse'a kaydedemediğim için g502 proteus core almayı düşünüyorum beni üzmedi logitech
Gondermediysen alabilirim 🙂
Ne güzel olurdu gelse 🙂