bilgisayara 2500₺ verirken içim gitmezde klavye fareye 200₺ verince içim gidebilir

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Lehimli At @at

    öyle bi şey alayım var ya herkese fotorğafını atarım videosunu atarım herkesi eve çağırır havamı atarım

  • Orkun @orkkoc

    Bilgisayarı çok kullanırken bilgisayar koltuğu bile önemli hale geliyor ki klavye ve fare de el ve bilek sağlığı için önemli 🙂 Ben mesela işte alakasız küçük mouse evde ağırlığı ayarlanabilir mouse kullanıyorum ki kendime göre ayarladım. İşte kullandığım mouse bir süre sonra elimi ağrıtıyor fakat evde mouse elime daha iyi oturduğu ve ağırlığıda bana göre olduğu için daha rahat kullanıyorum 🙂

  • Ahmed Erdoğan #_# @aerdogan17

    öyle birşey var ki her donanım alış-verişimde bir öncekine göre artış tespit ettim... 60 TL'lik X7'den 123 TL'lik M90'a geçtim bi klavye hala 10 yıllık microsoft klavye korkuyorum artık çevre birimlerini almaya...

  • ArthurDayne_ @arthurdayne_

    CS:GO gibi fps oyunları oynuyorsan mouse alırsın o paraya ama bir klavyeye 500-600 lira vermek nasıl bir mantıkdır anlamıyorum.

  • Murat Şentürk @senturkmurat1999

    Asla o fiyatı vermem bilgisayar başında yer içerim kızınca klavyeyi döverim sıkıntı olur 35 liralık zalmandan oldukça memnunum.

  • 4ever @joe

    Bilgisayara doktugun para direk performansi etkiliyor cunku. Ama klavye fare oyle degil. 200tl klavye fareyerine 50 60 tl A4tech set bile kullansan yetiyor sana. Bilinc altin gereksiz diye dusunuyor.

  • RemziK @remzi-kurtbasan

    Farem ve pade 250 lira civarı para verdim. Şunu anladım daha önce elimde çöp tutuyormuşum.

  • tenebrio @tenebrio

    Bende aynı duygular içindeyim, fakat bugün bir pad aldım çok rahatlattı diyebilirim boşuna kendimizi yoruyormuşuz.

  • Orçun Altundağ @koffiato

    Hani FPS oyuncusu olarak bir fareye o kadar vermek hiç bozmuyor ama sıkıntı şu, sırf sesi güzel olsun diye Mekanik Klavye almak saçma geliyor. Fare gene analog olduğundan hassaslık değerleri var, fiyata göre bunlar değişiyor. Klavyede o da yok, tek far tuşun algılanması için milimlik hareketin yetmesi. Zaten bu milisaniyeler ile ölçüldüğünden arada çok bir fark olacağını zannetmiyorum şayet 60 Hz bir monitörde 100 milisaniyede bir görüntü yenileniyor, hadi gecikmeli bir monitöre sahipseniz 120 milisaniye de olabilir bu oran. Ama çok büyük farklar oynamıyor arada. Bir de başka bir durum olarak zaten normal bir insanın refleksleri 250 milisaniye civarında iken neden bu 1MS monitör, düşük gecikmeli klavye sevdası. Zaten sen tepki verdiğinde sen daha tuşa bastığını anlamadan makinaya gidiyor tuşa bastığın, ne olursa olsun bu böyle. Oyanışa pek etki etmiyor klavye ve monitör unsuru. Oyuncu ekipmanları hakkında hakkını veren şeyler sadece DPI ile fare, yenileme hızı ile monitör(Oyunun göze daha akıcı gelmesini sağlayarak daha doğal hissetmenizi sağlıyor, normal şartlar altında da -hele ki FPS oyunlarında- daha rahat oynuyorsunuz) ve iyi bir kulaklık diyebilirim. Kulaklık neden denecek olursa sadece kendinizi daha çok oyunun içinde hissetmenizi sağlamada bir numaralı faktör olduğu için.