Voltron film olur mu derken, çizgi film olarak özünde geri dönüyor. Aslanlar güzel de birleşmiş hali pek iyi olmamış. Eskisinin birleşik bir yapı olduğu daha çok belli oluyordu.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

bunlarla büyüdük 🙂
güzel olmuş 🙂
#Netflix
Küçükken en çok sevdiğim çizgi filmdi, şuan yaş 40 ama yine izlerim hatta filmi olsa süper olur.
Kalsın. Michael Bay'e verirler onun da içine eder.
ya voltran değilmiydi adı
Yazılışı böyle ama söylenirken sondaki 'o' 'a' oluyor. İkisi arası bir ses aslında.
Hadi voltron guclerimizi toplayalim.
2 kol 2 bacak o geriye kalan 1 tane varya hem gövde hem baş heh işte o bu sefer daha güzel eskisinde biraz daha hayal ürünüydü
Şimdi bu voltron TRT de pazar sabahları 9 da sanırım başlardı .İntro girdimi tamam olay kopmuştur. Arkasından ziyaretçiler onunda arkasından pazar konseri kimi arkadaşlar tarafından pazar kanseri 🙂 başlar ve gün biterdi. Sonradan yok arabalı osu busu şimdilerde gene var ama çizgileri çok yumuşamış karakteri bozmuştu. Bu öze geri dönüş olmuş. Bakalım çirkin cadı ve kankileri her bölüm garip garip hayvanları şişirip şişirip bizimkinin üstüne salacakmı.
9:30 dün gibi aklımda o saat 🙁 hey gidi günler...
eski çizimleri bozmasalar hoş olurdu, sabırla clementine nide bekliyoruz, çocukluğumuzun korku çizgi filmi:)
Clementine'i unut. Orjinali hicbir yerde yok, hatta Fransizlarda bile yok. Ustelik adamlar nefret ediyorlar filmden. Cogu seyreden korkuyorduk filan diyor ama ben cok eglenirdim seyrederken. Bayagi arastirdim, senaristler psikolog, pedagog v.b. cok yardim almislar aslinda. Niye boyle oldu kimse de bilmiyor. Malmoth cok komikti, basarisiz diye kendi adamlarini filan yerdi. 😀
Edit : Youtube'da buldum, hem de full 39 bolum. Simdi Fransizca bilen birini bulup tercume hazirlattirmak lazim. Jenerik efsane tabii.
https://www.youtube.com/watch?v=TF4t9Lq__aY&list=PLvMBymtSd8wc0_eZfkTibXgNSkUS4IKhf
@mehdi-tensi O çocukluk dönemindeki muhteşem, şahane fransızcamla, tamamen fransızcaya fransız kalarak jeneriği tekrar söyledim... Peh peh peh o dönem fransızcam şimdikinden daha iyiymiş 🙂
@gamsizm bu benim çocukluğum, ergenliğim.... Her pazar sabahı saat 9:30'u hasretle beklediğim günler geldi aklıma... Ve ayrıca o dönemdeki çizgi film kahramanları insana (en azından bir şeye) benzerdi. Şimdilerde kafası süngerden, vücudu kaşarlı tosttan, elleri logar kapağından kahramanlar revaçta 🙁
Tamamen ekran çözünürlüğü, teknolojisi ve 3D olmasıyla alakalı gibi geldi banada. O zamanlar bu haliyle izleseydik eski halini şimdi bu fragman olsaydı diye düşündüğüm zaman çıkardığım bir sonuç bu...
Ben birleşmiş halini sevmedim sadece. Fazla bütün gözüktü. Sanki hep öyleymiş gibi.
liseliler bilmez 🙂
geçtiğimiz senelerde minika go remake versiyonu yayımnlanmıştı
Ne zamanlardı be, harika zamanlardı be yine o zamanlar geldi mi be : )