#Lumia950XL Office Lens performansı.
İnceleme isteyen arkadaşlar 😀 çok yoğun çalıştığım için böyle azar azar bişeyler atıyorum 😀 Sonra hepsini toplar üstüne ekler yazarım 😀
#akış #Lumia


#Lumia950XL Office Lens performansı.
İnceleme isteyen arkadaşlar 😀 çok yoğun çalıştığım için böyle azar azar bişeyler atıyorum 😀 Sonra hepsini toplar üstüne ekler yazarım 😀
#akış #Lumia


Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çok uzaktan çekmişşin 😀
Sınırları zorlayayım dedim 😀
Yok anasının gözü artık.
950XL biraz kardeşleri 930 yada 830 tasarım bakımından çekseymiş çok güzel olurdu. 920 de olabilirdi onu da çok sevmiştim.
Hem daha kalın hem daha ağırdı 😀 Ama almak istediğim bir telefondu 930 😀 950 söylentileri çıkınca vazgeçmiştim 😀
Bende hep 930 almak istedim ama olmadı küçük kardeşini aldım.
830 da iş görüyor, ince olduğundan çivi çakarken biraz zorlanıyorum. 😀
Ya he he
Mac le oynamayı bırakıp ts ye girdin demek #masumbombacıagab 😀
Yanlız uzaklık baya iyiymiş. iPhone 6 Plus ile Scanner Pro'yu son 6 aydır neredeyse her gün iş için kullanıyorum. Bu mesafeden mümkün değil alamaz görüntüyü. Gerçi baya kaliteli çekiyor ama bu mesafeden çalışmaz.
Yok artık
Yanlışlık olmasın şimdi ilk resimdeki uzaklıktan mı algıladı o metni?
İlk resimde belgeyi beyaz çerçeve içine alıp tarıyor daha sonra işleyip düz halini ekrana veriyor.
O zaman, HOLLY ŞİRK 😀
O kadar mesafeden böyle güzel algılaması beni şaşırttı 👏🏻👏