Öğretmenler günün kutlu olsun 🙂 ama ben bimiyodum öğretmen olduğunu senin. Ayıptır sorması ne öğretmenisin? Sınıf öğretmeni falan mı? Çünkü lisede bu kadar hediye verilmiyor da
bizim zamanınımızda her hocaya sınıfça pahalı bi kalem bi gömlek filan alırdık bireysel olarakta efenim kol düğmesidir çiçektir büyüdükçe bencilleştim 2-2500 maaş alıp yarımgün mesai 3 ay maaşlı izin alıyorlar ben kötü birinsan oldum dimi 🙁 haftasonu tatilleride cabaası ulan bide hafta sonu tatili düşün 😀
Öğretmenler günün kutlu olsun 🙂 ama ben bimiyodum öğretmen olduğunu senin. Ayıptır sorması ne öğretmenisin? Sınıf öğretmeni falan mı? Çünkü lisede bu kadar hediye verilmiyor da
Diğer öğretmenler ortaokul ilkokul giremiyor mu illa sınıf öğretmeni mi olmak lazım 😛
Alp hocam soru sorabilir miyim?
Otur, 0. Derste öğretmen sözünü kesmeyin demedim mi?
@agab peki hocam 🙁
Öğretmenler Günün Kutlu Olsun
bizim zamanınımızda her hocaya sınıfça pahalı bi kalem bi gömlek filan alırdık bireysel olarakta efenim kol düğmesidir çiçektir büyüdükçe bencilleştim 2-2500 maaş alıp yarımgün mesai 3 ay maaşlı izin alıyorlar ben kötü birinsan oldum dimi 🙁 haftasonu tatilleride cabaası ulan bide hafta sonu tatili düşün 😀
"ÖĞRETMEN"
"Hocam" öğretmenler günün kutlu olsun... 🙂
Alp sayesinde bir nesil daha yitip gitti. 😀