Şu alt barda mail oluyordu onu kaldırdım ama eskiden ne koyduğumu unuttum 🙁 sizin orda ne var ne koyayım oraya Kısayol olarak

Şu alt barda mail oluyordu onu kaldırdım ama eskiden ne koyduğumu unuttum 🙁 sizin orda ne var ne koyayım oraya Kısayol olarak

Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Soldan sağa Walkman-Chrome-App Drawer-Whatsapp-Telefon
Ayarlar...
mesaj.
Chrome
Safari mi Chrome mu?
Bende android olduğu için chrome ama ios kullansam yine Chrome kullanırdım. 😀
Muzik
Kisiler koy.
Whatsapp ı telefonun yanına koyardım.
Mesajları koysan olabilir.
Kafana göre neyi çok kullanıyorsan onu koy. Böyle şeyleri düşünerek bulabilirsin.
kamerada olablir çok kullanıyorsan
Sırasıyla : Telefon - Mesajlar - Mail - Safari
Ben İkon yerleşimi yaparken her ikon yanındakiyle ortak bir noktası olmalı 😀