Arkadaşlar tavsiyeleriniz üzere ihtiyaç duyduğum telefonun siparişini az önce verdim. Yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum. İnşallah bir sıkıntısı olmaz. Telefonu bir süre kullandıktan sonra deneyimlerimi buradan paylaşırım. #akış @sawgent @huseyinekrem @herakles @tolgaaaltas @melih @ozakin70 @ozgurgorgulu @20karakterlinickadam @sargon @ardazeytin @mr-bell @my_techno56 @swish41 @ofrkbt @kadirbekar @dasulti @protego @gokcedenizyanik @phoenixim

BeğenFavori PaylaşYorum yap