Dünden beri #Renault un Bursa 'daki fabrikasındaki işçi emekçi abilerimizin eylem ve iş bırakma haberlerini okuyorum. Sadece emeklerini karşılığını istiyorlar. Hiçbir akşam haberinde bu haberi görmedim. 5.000 işçi grevde, çevre fabrikalardan iscilerde destek için yanlarına gitmişler ve en büyük onurlu davranışları herhangi bir slogan atmadan sadece yetkilileri bekliyorlar! Umarım hak, adalet yerini bulur. Teknoseyir ailesinin ne kadar duyarlı olduğunu ve samimi olduğunu bildiğim için buradan paylaşıyorum. #emekçi #işçi #akış #OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap