Kar ⛄ yağması sizi de bu kadar mutlu ediyor mu? 😀 hâlâ çocuklar gibi şenleniyorum kar yağınca 😀
#KışaMerhaba
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bi ben sevemedim ya benim favori havam 🙂
Az önce senin fotoğrafları görünce içim gitti...
En sevdiğim hava olayı
Kar nasıl bi şey? 🙂 şu izmir'e bi yağmıyo en son 4 sene önce falan yağdı o da çok az ardından hemen yağmur yağdı eridi hepsi 🙁
Ben izmirde 8 sene yaşadım, ilkokul zamanlarım dı, bir gün kar yağmaya başlamıştı sabah ilk saatti sonra bizi eve göndermişlerdi biz de eve girmeyiz oynarız derken bi baktık servisten inmeye karlar erimişti 😀
Şansa bak 🙂 inşallah bu sene yağar izmir'e 🙂
Getirmesin hocam, neşeli olmak iyidir 🙂
Çoookk yav, bayılıyorum ben de 🙂