ben windows me den memnundum. arkadaşım (internet cafe de çalışıyordu) windows xp nin çift çekirdekli işlemciden aşşağısının çalıştırmadığını söylemişti. (sonradan öğrendimki benim işlemcinin adı athlon xp idi) bu yüzden 2004 e kadar me kullandım. En çok bozduğum işletim sistemi 3.1(babamın iş bilgisayarı) idi ondan sonra windows 98(ilk bilgisayarım) en az windows 95(annemin iş bilgisayarı) Yannız en çok şuna yanarım windows 98 oyunu olmasına rağmen dos ta çalışan oyunlar(bu yüzden kaç oyunu oynamak içimde kaldı)
this is shit
bence doğru tablo
En iyi 8.1
8.1 ile stabil hale geldi.
vistayı hiç seven duymadım ben 😀
8.1 gayet stabil bi işletim sistemi, sadece önyargı var insanlarda
hepsini kullandım. vista en kötüsü, sonra 8 gelir. vista yavaş ama 8 den kullanışlı. 8 hızlı ama kullanışsız.
ben windows me den memnundum. arkadaşım (internet cafe de çalışıyordu) windows xp nin çift çekirdekli işlemciden aşşağısının çalıştırmadığını söylemişti. (sonradan öğrendimki benim işlemcinin adı athlon xp idi) bu yüzden 2004 e kadar me kullandım. En çok bozduğum işletim sistemi 3.1(babamın iş bilgisayarı) idi ondan sonra windows 98(ilk bilgisayarım) en az windows 95(annemin iş bilgisayarı) Yannız en çok şuna yanarım windows 98 oyunu olmasına rağmen dos ta çalışan oyunlar(bu yüzden kaç oyunu oynamak içimde kaldı)