Söylenti/Kıçtan Uydurma:
GTA VI 39 milyon ön sipariş ile birlikte 3 milyar dolar gelire ulaştı. Satın alımların %90'ı PS5 üzerinden.
Teknoseyir gündemi
#GTA6#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancıSon bir saat içinde 159 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Adamlar Müteahhit gibi binayı dikmeden parayı topladı helal olsun. Jet fadılın uluslararası versiyonu.
Güzel para
Oha xbox için alan o kadar az mı ?
Sen aldın mı? Aylardır uyumuyorsun.
Almadım.
@ozgurg Haydaa 😄
@ozgurg üzdü.
@ozgurg e ne diye kafamızı üttün 4-5 aydır 😅
@erhanm Adam gta6 için futbol oyunu yapıyor, çalışıyor eleştirmeyin 🙂 5 bini sen ver biz alalım hocam, mesele parayı bulabilmekte 😄
@gt710gaming Özgür hepimizden zengin.
@erhanm Eee bizimkisi esaretin bedeli, o özgür 🙂
@erhanm @memedeath @m-menguc Ben defalarca prim verdiğiniz için paylaşıyorum dedim. 😛
Şaka şaka, bitecek bir ürün değil. Daha çıkmasına da çok var. Alırım bir ara. Önce oynanış videosu gelsin.
@ozgurg herkesi hype'ladı şimdi de önce gameplay görelim diyor 😀
@m-menguc 😀
Alınca para hemen adamların hesabına geçiyormu!
Şuan maliyeti çıktı. https://www.donanimhaber.com/gta-6-gelistirme-maliyeti-aciklandi-oyun-tarihinde-rekor--203802