iPhone 15 Pro ve 3G. Boyut olarak nereden nereye gelmişiz. 😀
https://www.reddit.com/r/iPhone15Pro/comments/1ucp4nn/iphone_15_pro_vs_iphone_3g/



iPhone 15 Pro ve 3G. Boyut olarak nereden nereye gelmişiz. 😀
https://www.reddit.com/r/iPhone15Pro/comments/1ucp4nn/iphone_15_pro_vs_iphone_3g/



Son bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vonderfulll, bitufulll, amazing, sihirli yani magiç 🙂
Ekran-kasa oranını da düşününce fark iyice artıyor.
5 inç iyiydi adı cep telefonu cepe sığmıyor
8.5 inçe kadar okeyim.
https://teknoseyir.com/durum/1767676