20 yıl sonraki telefon notebooklar hakkındaki öngörünüz nedir?
Teknoseyir gündemi
#GTA6#kuantumbilgisayar#sabancı#HaftalıkGündemeMalzeme#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesiSon bir saat içinde 154 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ya aynı olacaklar ya da hiç olmayacaklar 🤔
Terminal macbook neo usulü.
İnsanın elinde tutabileceği en düşük boyuta zaten geldiler, daha fazla ufalmazlar, ama hafiflerler
Peak tasarima ulastik bence cok buyuk bir devrim olmazsa aynen bugunku gibi devam
Telefon bitmez, notebook ile telefon tek cihaz olabilir. Ekran ve klavye tek farkları olacak.
Klavyede ve masaüstü ortamında/pencere yönetiminde farklılık olacağına inanıyorum
agentic OS on the way...