Behzat Ç. @behzat 17 Haziran 2026 - 22:16 Kablonet neden diğer firmalara göre daha büyük kutu kullanıyor ? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 Tarık @xahve Keyfi, Kablonetin kutuları hep böyle metal. 17 Haziran 2026 - 22:38 Yanıtla Beğen 1 Behzat Ç. @behzat Bence metal olması daha iyi. Mesala benim burada Türknet'in bazı kutuları bina cephesinde ve plastik. Daha senesi dolmadan güneş ve yağmurdan solup bozulmaya başladılar. 17 Haziran 2026 - 22:50 Yanıtla Beğen 2 PhoeniXim @phoenixim Bedava reklam panosu 17 Haziran 2026 - 22:48 Yanıtla Beğen 3 Whole New World @wnw Big is Better 17 Haziran 2026 - 22:53 Yanıtla Beğen 1 Serkan Demiroglu @srkndmrgl Boyutuna değil islevine bakin,hizli dowland,hizli upload sineyrik mi onabakin 17 Haziran 2026 - 23:39 Yanıtla Beğen Tarık @xahve 1000/125 18 Haziran 2026 - 00:19 Yanıtla Beğen Edogawa @narako 1e1 gigabit mi? 18 Haziran 2026 - 00:04 Yanıtla Beğen Tarık @xahve 1000 indirme 125 yükleme veriyor max 18 Haziran 2026 - 00:18 Yanıtla Beğen İptal
Keyfi, Kablonetin kutuları hep böyle metal.
Bence metal olması daha iyi. Mesala benim burada Türknet'in bazı kutuları bina cephesinde ve plastik. Daha senesi dolmadan güneş ve yağmurdan solup bozulmaya başladılar.
Bedava reklam panosu
Big is Better
Boyutuna değil islevine bakin,hizli dowland,hizli upload sineyrik mi onabakin
1000/125
1e1 gigabit mi?
1000 indirme 125 yükleme veriyor max