osmanlıyı öldüren zihniyet yeniden devreye girdi gibi. toplumda karşılığı yok ama uyutmak için para kesesini açmak zorunda kalabilirler. en büyük umut bu ymymların parayı her zamanki gibi kendi ceplerine atması olacaktır 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hangi zihniyet? Biraz ipucu verebilir misiniz?
valla onu ben de anlamadım ama sömürgecilerle iş birliği yapanların en az elli senedir keyfi gıcır. hatta bu ara açıktan komuşuyorlar soysuzluklarını, sünepeliklerini. 70 80 yaşında siyasetçi görünümlü eskortlar görüyorum televizyonu açtıkça.
son günlerde hep bir ağızdan yapılan açıklamalar?
Saraybosna'da gene mi suikast olmuş?