Arkadaşlar şu ferrari, bugatti, shervole televole araçlar var ya. He işte onlar tam bir para tuzağı.
2023 yılında insta videosunda, cantlar 50 bin dolar, balata ve iç aksam 150 bin dolar, Çizik onarma 40bin dolar demişti. Araç bugti.
Ben milyoner olsam asla almam. Veririm parasını kiralarım 1 ay. Hevesimi alır geçerim.
Arkadaşlar senelik 200 300 bin dolarlık oluyorlar.
Fiyatlarda hep dolar ve euro.
Milyoner olsam hayatta kiralamam. Asil popomu öyle her kiralayanın oturduğu bir koltuğa mı oturturum? Kimbilir hangi çapsız kiraladı benden önce 😄
bu arada bu araçların koltuklarını g.tünüze göre yapıyorlar bilginiz olsun 🙂
Tam tersi bu tür araçları milyonerler alıyor. Tamamen vizyon meselesi 🙂
Onu alan adam parayı nasıl harcayacağını şaşırdığından gram takılmıyordur.
Arkadaşlarını düşünen örnek insan seni 🙂
Zengine para konusunda akıl vermek fakirlik göstergesidir
Öyle lafla olsa ohoo 🙂 ha ha
JDM boşuna gelişmedi Japonya’da
1 milyon dolarin varsa almazsin. 100 milyon dolarin varsa alirsin. 1 milyar dolarin varsa 5 tane filan alirsin.
Paran olsa gidip Luce bile alırsın 😀 Size bize büyük paralar olabilir ama onlar için bu paralar hiçbir şey.
O gudubeti alacağıma yakarım o parayı daha iyi 😱
@aerdogan17 20 yıl sonra klasik olacakmış 😀 Bence yatırım için bile alınır. 😀 😀 (YTD 😀 )
@s1234 koyacağın yer bile buna inanmaz 😅😅😅
@aerdogan17 😀 😀 😀
Koluna 300-500 bin $/€ saat takan adamların liginde sence bu paralar sorun olur mu?
O insanlar için bunlar çok önemsiz meblağlar. Bizim telefona yeni kablo almamız gibi bir şey.