Şehirler arası otobüs terminalinden pişmaniye alan bir kişinin karşılaştığı sürreal paketleme çalışması. 😂 Yahu pişmaniye zaten pek maliyeti olmayan bir tatlı. Abartmıyorum şunun paketi içindeki pişmaniyeden daha pahalıya üretilmiştir.

Şehirler arası otobüs terminalinden pişmaniye alan bir kişinin karşılaştığı sürreal paketleme çalışması. 😂 Yahu pişmaniye zaten pek maliyeti olmayan bir tatlı. Abartmıyorum şunun paketi içindeki pişmaniyeden daha pahalıya üretilmiştir.

Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fake gibi. Yandakileri yemişlerdir.
Eğer bu fake'se bile buna yakın pişmaniye / lokum dolandırıcılığı aşırı yaygın
Şu paket boyutu israf yahu.
Tasarımcı Dayı Youtube kanalının Ambalaj Hileleri serisinde pişmaniyelerde bunun çok daha insaflı halini bolca görüyordum ama anlaşılan vites yükseltmişler.
İşlemcinin paketlemesi de böyle olmuyor mu?
Bunun dedesi, kaşarlı salamlı sandviçtir.
İçindeki şeffaf kap ters çevrilmiş, yani aslında paket pişmaniye dolu ama ortadaki 3 tanesi sabitlenmiş halde.
ey ay
Olay yapay zeka diye biliyorum. Tufaya gelmeyin arkadaşlar 🙂
Tv de haber yaptılar, doğru olma ihtinali vardır. Gerçi pahalı çikilotada yapıyorlar ama, pişmaniye bilemedim.
Otobüslerde satılan pişmaniyelerde her şey yapılabilir. O fiyatlara normal bir pişmaniye satılması mümkün değil. Uzun zamandır denk gelmedim ama izmitte iyi yerlerde pişmaniye 10 tl ve üstüyken, 3 tlye pişmaniye satılıyordu.