Şehirler arası otobüs terminalinden pişmaniye alan bir kişinin karşılaştığı sürreal paketleme çalışması. 😂 Yahu pişmaniye zaten pek maliyeti olmayan bir tatlı. Abartmıyorum şunun paketi içindeki pişmaniyeden daha pahalıya üretilmiştir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap