Selamlar,
Malum yaz yaklaştı odam için soğutma çözümleri arıyorum. Evimiz sandviç panel prefabrik. Odam da güney cephe olduğu için yazları diğer odalara nazaran ekstra sıcak oluyor. Zaman zaman 36-37 derecelere kadar çıkıyor. Bu sebeple kullandığım vantilatörün kendine hayrı yok diyebilirim. Odam 13 metrekare ve tavan yüksekliği de 240 cm. 9000 btu'luk klimalar işimi fazlasıyla görür fakat onlar bile 25K'dan başladığı için bütçemi aşıyor. Bu sebeple klimaya en yakın bir çözüm arıyorum. Portatif klimalara baktım. Onlar biraz daha uygun fakat bir çok kullanıcısı aşırı sesli olmasından şikayet etmiş. O sebeple onu da eledim. Geriye bir tek "sulu hava serinletici" diye satılan ürünler kalıyor. Bunların içerisine buzlu su koyulduğunda oldukça serinletiyormuş. Bu ürünleri kullanan arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? Benim amacım, serin hava hissetmekten ziyade odanın sıcaklığını bi nebze düşürsün yeter kafasındayım. Bulunduğum bölgede Akdeniz iklimi olduğu için yazları çok nem olmuyor. Bu sebeple de bu ürün biraz cazip geldi açıkcası. Camları, kapıları felan kapattığım senaryoda odayı bununla soğutabilir miyim? Farklı önerileriniz varsa onları da dinlemek isterim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap