https://forum.donanimhaber.com/oneplus-kapaniyor-mu-kuresel-pazardan-cikiyor--163263697
Xiaomi mantığında ucuza, stabil Android telefon satacağız diye açmışlardı baktılar olmuyor kapatıyorlarmış. Bunların diğer bir markası Realme'de sessiz sedasız ortalıktan kayboldu. Son dönemde gerek bizde gerekte Avrupa'da Vivo markasını parlatıp duruyorlar fakat Samsung'tan bile pahalı satarken kim niye alsın yahu ? 😀 O da yakında kaybolur.
İlk çıktığında bayağı tutulmuş ve beğenilmişti diye hatırlıyorum.
vivo markası tayland malezya filipinler on senedir yerleşmiş bir isim, buraya çok sonra geldi. sonuçta hepsi oppo. birini kapatır öbürünü açar.
Birini kapatır öbürünü açar bu arada satın alanların da güncellemeleri hayal olur. Güzel taktik 🙂
Oneplus 10 yıllık firma baktılar tutmuyor diye bir şey yok.
Oppo/Realme iyidir. Hem donanım hem arayüz hem güncelleme hem fiyat çok çok iyi.
Tutmuyor değil, parça tedariki zorlaşmıştır.
Vivo son 3 senedir kamera odaklı x serisi ile bence çok başarılı özellikle benim gibi tuğla boyutunda telefon kullanmak istemeyenler için x300 taş gibi telefon aynı fiyat segmentindeki s25 s26 yı tokat manyağı eder