https://forum.donanimhaber.com/oneplus-kapaniyor-mu-kuresel-pazardan-cikiyor--163263697

Xiaomi mantığında ucuza, stabil Android telefon satacağız diye açmışlardı baktılar olmuyor kapatıyorlarmış. Bunların diğer bir markası Realme'de sessiz sedasız ortalıktan kayboldu. Son dönemde gerek bizde gerekte Avrupa'da Vivo markasını parlatıp duruyorlar fakat Samsung'tan bile pahalı satarken kim niye alsın yahu ? 😀 O da yakında kaybolur.

OnePlus kapanıyor mu? Küresel pazardan çıkıyor | DonanımHaber Forum

Akıllı telefon pazarında rekabet giderek yoğunlaşırken, bazı markalar için bölgesel stratejiler daha belirleyici hale geliyor. Bu kapsamda pazarda fiy
BeğenFavori PaylaşYorum yap