"Plex" ne mükemmel bir uygulamaymış ya. Ben korsan yazılım sanıyordum, hiç alakası yokmuş. Bilgisayarınızdaki var olan tüm dizi ve filmleri, televizyonda Netflix benzeri bir arayüzle sunabilen bir programmış. Flash'a atma derdini kaldırıyor, hdmi kablo derdini kaldırıyor, wifi ile yansıtmadaki gecikme derdini ortadan kaldırıyor. Gerçekten inanılmaz bir şey. Kurulumu falan da çok kolay.

Reklam durumu gibi oldu ama 1 haftadır eşimle birlikte hayretler içinde dizi izliyoruz televizyondan. Kaldığın yeri hatırlıyor, dizi oyuncularını gösteriyor, puanlama gösteriyor, alt yazı ve dublaj seçeneklerini seçmek basit falan. Arayüzü de çok iyi, filmlerin dizilerin posterlerini bulup getiriyor falan. Böyle bir şeyi ücretsiz sunmaları çok garip. İleri düzey özellikler için tabii para istiyor ama bu fazlasıyla yeter herkese.

#plex #mediaserver

BeğenFavori PaylaşYorum yap