Arkadaşlar bu cihazlar hakkında bilgisi olan var mı? Yurtdışından geldiği ve garantisinin olmadığı söylendi. Fiyat 8.000 TL imis. Orijinal olduğu söyleniyor ama bilgim olmadığı için güvenemedim. Siz ne dersiniz?
#dyson #TeknoYardım

Arkadaşlar bu cihazlar hakkında bilgisi olan var mı? Yurtdışından geldiği ve garantisinin olmadığı söylendi. Fiyat 8.000 TL imis. Orijinal olduğu söyleniyor ama bilgim olmadığı için güvenemedim. Siz ne dersiniz?
#dyson #TeknoYardım

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çakma
https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1zoWraeQ84lySTmhZp4zouXG-XyLzeCAJgtLpOC3KUrQ/htmlview#:~:text=F%C3%96N%20MAK%C4%B0NES%C4%B0108-,4.307
E burada 4307TL diyor 😀 Aynı çakma ürünü 2 katına satıyor demek adam lol
Dyson supersonic'ler Amerika'da 400 dolar. Kimse 8000'e getiremez onu. Sahte. Amerika'da da çakması çok yaygın Dyson'ın.
Amerika'da 500 dolara satılan malı 200 dolara kimseye yedirmezler.
Ben de yıllar önce orijinal diye böyle ucuza Lacoste mont almıştım. Ama nasıl eminim orijinal olduğuna. 1 sene sonra metal Lacoste logosu paslandı. Bunlar da muhtemelen çakmadır.
Uzak dur.
Hakiki Dyson'u hatun kullaniyor, ove ove bitiremiyor.
Havalimanı çevresinde parfüm satmaya çalışan tiplerin dijitali bunlar.
Muhtelif elektronik cihazları(telefon, tablet, bilgisayar vs) getirip faturasız, imei işi halledilmiş şekilde satan kişilerin sattığı ürünlerdense onlar muadil ürün diye geçiyor. Orjinal değiller yani. Satan belirtmiyorsa muadil olduğunu bulaşmamak lazım. Dolaşan ürün listelerinde belirtir bazı satıcılar.
Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim.