Faturasıza geçmek istiyorum. MH cayma bedeliniz gözükmüyor ama 910 lira çıkabilir diye tehdit ediyor. Son gün veya taahhüt bitince arayın diyor. Taahhüt bitince bana indirimsiz fiyattan fatura keseceksin a.. Bayiler biz karışmıyoruz MH üzerinden yapın diyor. Nasıl oluyor bu iş?

Son ayda çıkmıyor diyebiliyorum
9333'ü ara oradan taahhüt kısmına gir hem söylüyor hem de sonrasınds SMS olarak atıyor.
bitsin ne olacak, 1-2 gün yüksek tarifeden faturalandırırlar en fazla.
Aynı şekilde 4 gün kala turkcelle geçtim. Sanırım 1 gün kala turkcell aktif olmuştur. 270 lira olan fatura 450 lira geldi. Yıllık ıvır zıvır vergisi mi soktular ne bok yediler bilmiyorum. Hepsi aynı bokun laciverti ona eminim. Not: 2 hafta önce oldu bu.