Faturasıza geçmek istiyorum. MH cayma bedeliniz gözükmüyor ama 910 lira çıkabilir diye tehdit ediyor. Son gün veya taahhüt bitince arayın diyor. Taahhüt bitince bana indirimsiz fiyattan fatura keseceksin a.. Bayiler biz karışmıyoruz MH üzerinden yapın diyor. Nasıl oluyor bu iş?

BeğenFavori PaylaşYorum yap